Friday 7 December 2012

Backup*



Assalamualaikum

THIS IS SECOND ENTRY xD

Hey, aku tak boleh tidur. HAHA k. Dan dan dan ya memang ini bukan tempat untuk meluahkan ape ape tapi aku tak tahu nak cerita kat siapa. Ini cerita seorang perempuan yang ajet ramai backup dan suka bashh orang. JUGA BURUKKAN ORANG. Hello the le girls, you know what mungkin kau tak pernah rasa ape ex kawan kawan kau rasa. Mungkin la kan ini pendapat aku dan ex kawan kawan kau. Kau rasa dunia ni engkau yang punye. Maybe kau ada berjuta backup dan kitorang yang hanye seorang seorang. #Kahkah nak gelak aku bace ayat aku. Hmm k. Please ahh kau ambik sorang kawan then kau burukkan kitorang. In the same time, kau kutuk "kawan" baru kau tu dengan bespewen pogheberrrr engkau tu. Kau tahu tak, semua tu bagi kitorang so euw.



LIKE THIS!

I hope lakann, you berubah la. Aminnnn :"( 

#Ingat weh, nanti tak ada orang backup kau kat akhirat. Pahala dan amalan baik kau je boleh selamatkan kau.


Love,Bella